Esittely

Isännöitsijätoimisto Siljamäki Oy tarjoaa isännöintipalveluja iloisella strömsöläisellä otteella!

Asiakaslupauksemme on, että isännöitsijätoimiston väki nauttii työnteosta ja kokee siitä ylpeyttä. Me hyödymme siitä itse mutta erityisesti siitä hyötyvät asiakasyhtiömme. Se tarkoittaa sitä, että taloyhtiöt, osakkaat, asukkaat ja vuokralaiset voivat hyvin.

Kiinteistö- ja taloyhtiöisännöinti jaetaan neljään osa-alueeseen:

Yleishallinto

Kirjanpito, isännöitsijäntodistukset, ostoreskontra (eli laskujen maksaminen), tilinpäätökset, arkistointi, lainahallinta, veroasiat ja hyvin moninaiset hallintotehtävät. Kirjanpidon ja vastikevalvonnan hoitaa Aallon Group Oy, jonka työntekijöillä on kymmenien vuosien kokemus asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden hallinnosta. Prosessit ovat pääsääntöisesti kokonaan digitalisoituja ja tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti.

Johtaminen ja palveleminen

Ongelmien ratkominen, sovittelu, vastausten etsiminen jokapäiväisiin pieniin ja suuriin kysymyksiin, hankkeiden ja prosessien koordinointi, työnjohto ja valvominen, tehtyjen päätösten täytäntöönpano.

Tiedottaminen

Pihaparlamentit, puskaradiot ja Facebook ovat hyviä viestintäkanavia, mutta niiden lisäksi isännöitsijätoimiston vastuulla on saattaa tiedot tasapuolisesti kaikille talon käyttäjille. Se on modernin isännöinnin ydintehtävä ja sitä varten kaikissa taloissamme on mahdollisuus sähköiseen tiedotusportaaliin.

Tekniset palvelut

Tätä varten käytössämme on laaja eri alojen ammattilaista koostuva asiantuntijaverkko. Kuhunkin tehtävään valitaan paras osaaja. Määrällisesti hoidamme valtaosan tehtävistä itse mutta laajoissa ja/tai vaikeissa peruskorjaus- tai vahinkosaneerauksissa hyödynnämme ulkopuolisia osaajia. Kyse ei ole vastuun pakoilusta vaan myös hallituksen on oivallettava ulkopuolisen osaamisen tärkeys silloin, kun se on perusteltua.

Isännöitsijätoimiston tehtävänä on pitkäjänteisesti edistää asiakkaiden kiinteistöomaisuuden hoitoa. Se koostuu muun muassa teknisestä ylläpidosta ja arkisten tehtävien hoitamisesta. Vaikka asukkaat saattavat asua talossa vain lyhyen aikaa, on isännöitsijän katse samanaikaisesti sekä nykyhetkessä että tulevissa vuosikymmenissä.

Tapamme toimia

Olemme henkisesti joustavia ja sosiaalisesti notkeita. Vuorovaikutus asukkaiden ja käyttäjien kanssa on aina molemminpuolista ja viime kädessä antoisa yhteistyö perustuu kahteen peruspilariin: luottamukseen ja keskinäiseen kunnioitukseen. Olemme samassa veneessä taloyhtiöiden omistajien ja niiden hallitusten kanssa. On yksi asia, jossa emme tee kompromisseja: Olemme täysin riippumattomia. Sanan varsinaisessa merkityksessä.

Tervetuloa iloisen isännöinnin pariin!

  • Vi betjänar våra kunder på svenska.
  • We attend our clients in English.
  • Atendemos a nuestros clientes en español.